Commercial Union w ciągu dwóch lat wprowadzi markę Aviva
02.05.2008, 06:00

Grupa Commercial Union Polska (Grupa Aviva) w ciągu najbliższych dwóch lat wprowadzi do Polski globalną markę usług finansowych Aviva.
Wstępnie ten proces został zapoczątkowany jesienią ub.r. Firma zmieniła wówczas logo i identyfikację wizualną: w logo CU pojawiły się słowa ”Grupa Aviva”. Teraz w CU powstaje program marketingowy, w tym kampanie reklamowe budujące świadomość marki Aviva w Polsce. Szefostwo firmy na razie nie precyzuje, jakie będą kolejne etapy zmian i czy zniknie marka Commercial Union. – Przeprowadzimy badania rynkowe i na ich podstawie podejmiemy decyzje dotyczące szczegółowego planu działań – informuje Adam Uszpolewicz, prezes grupy Commercial Union Polska. - Chociaż po zakończeniu całego procesu będziemy działać jako Aviva, chcemy w pełni wykorzystać dorobek marki Commercial Union. Mamy zamiar nadal ją przywoływać, by wszyscy odbiorcy mieli świadomość naszej stałej obecności na polskim rynku - dodaje. Grupa Aviva działa w ponad 20 krajach Europy, Ameryki Północnej, Azji i regionu Pacyfiku. Nazwa grupy, a zarazem globalna marka usług finansowych, została wprowadzona w 2002 roku. Utworzyły ją firmy obecne na rynku od setek lat, w tym Commercial Union (powstała w 1861 roku), General Accident (1885) i Norwich Union (1797).(MŁ, 02.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
