Arkadiusz Wódkowski prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
Arkadiusz Wódkowski został prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Walne zebranie delegatów towarzystwa wybrało nowy zarząd.
Arkadiusz Wódkowski, ostatnio wiceprezes towarzystwa, do głównych kierunków jego rozwoju zaliczył umacnianie wizerunku profesji badacza, działania na rzecz członków, usprawnienie komunikacji towarzystwa oraz współpracę ze środowiskami akademickimi i studenckimi. W zarządzie znaleźli się ponadto: Izabela Rudak, dyrektor badań jakościowych Pentor Research International, Michał Kociankowski, dyrektor strategiczny Young & Rubicam, Mateusz Galica, dyrektor marketingu TNS OBOP, Janusz Komór, prezes EEI Market Research i Janusz Sielicki, dyrektor działu badań rynku usług GfK Polonia. Dotychczasowa prezes Dominika Maison nie kandydowała do władz. Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii jest organizacją skupiającą ponad 250 badaczy zatrudnionych w instytutach badawczych i firmach zamawiających badania. PTBRiO zajmuje się organizowaniem współpracy i wymiany informacji w środowisku badaczy rynku i opinii. Podejmuje się również działań na rzecz przestrzegania standardów metodologicznych i etyki zawodu badacza. Co rok opracowuje raporty na temat rynku badawczego w Polsce. Jest organizatorem szkoleń, seminariów i konferencji oraz dorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii. Towarzystwo istnieje od 1994 roku.(TW)
