Pcim wykorzysta w kampanii zdjęcie Johna Cleese’a
24.04.2008, 08:29

Wizerunek Johna Cleese’a, gwiazdy "Latającego cyrku Monty Pythona", zamierza teraz wykorzystać w promocji gmina Pcim.
Planowane przez władze 11-tysięcznego miasta działania to ciąg dalszy akcji będącej odpowiedzią na kampanię BZ WBK, w której wykorzystano wizerunek Cleese’a. Bohater spotów, by przekonać bank do założenia mu konta, mówi: ”Moja ciocia pochodzi z Pcimia”. Początkowo kampania promująca gminę miała tylko wykorzystywać hasło: ”Dziękuję, że o nas pamiętałeś. Ciocia z Pcimia. Thank You – gmina Pcim”. Jednak na nośnikach reklamy zewnętrznej ma się też pojawić wizerunek aktora. Wykorzystane mają zostać te same zdjęcia, które pojawiły się w kampanii BZ WBK. Hasło promujące Pcim ma głosić: ”Moja ciocia jest z Pcimia!”. - Dostaliśmy zgodę na wykorzystanie jego wizerunku. W naszym imieniu rozmowy z aktorem prowadził bank i to on wynegocjował możliwość bezpłatnego posługiwania się przez nas tak nazwiskiem, jak i wizerunkiem Johna Cleese’a – mówi Janusz Ambroży, sekretarz gminy Pcim. Reklamy mają się pojawić na przełomie kwietnia i maja br. w okolicach dróg dojazdowych do Zakopanego (gmina położna jest przy ruchliwej Zakopiance). Jak przekonują przedstawiciele BZ WBK, kampania wykorzystująca podobne motywy i zdjęcia może pomóc zarówno bankowi, jak i gminie. - To, że Pcim w kampanii promocyjnej zamierza nawiązywać do naszej kampanii produktowej, jest dla nas dodatkowym powodem do dumy, bo pokazuje, że kampania zaczęła żyć własnym życiem. Gmina z kolei zyska na popularności, bo będzie postrzegana nie tylko jako zaradna, lecz również bardziej wiarygodna, godna zaufania – ocenia Grzegorz Adamski, manager ds. PR w BZ WBK. Kreację i realizację kampanii ATL Pcimia powierzono agencji Media Partner, działania PR – Imago PR.(DOK, 24.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
