Commercial Union Polska nawiązuje w kampanii do braku prądu w Szczecinie
Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA zrealizowało w Szczecinie taktyczną kampanię promującą ofertę zabezpieczającą przed skutkami awarii elektrycznych.
Firma przyznaje, że kilkudniowa kampania nawiązuje do niedawnej przerwy w dostawie energii elektrycznej w Szczecinie. Firma chciała zwrócić uwagę mieszkańców miasta na ryzyko tego typu zdarzeń. Reklamy przestrzegają, że przepięcia mogą uszkodzić sprzęt komputerowy i promują ubezpieczenia mieszkaniowe Commercial Union, które chronią przed skutkami takich zdarzeń. Ogłoszenia z hasłem ”Ciemno wszędzie. Głucho wszędzie. Co to będzie?” zaplanowano w ”Kurierze Szczecińskim”, ”Głosie - Dzienniku Pomorza”, wydaniach szczecińskich ”Gazety Wyborczej” i ”Metra”. Kampanię przygotowały agencja VA Strategic Communications i dom mediowy Starcom. Jednocześnie media na Pomorzu Zachodnim otrzymały komunikat prasowy biura prasowego CU zachęcający do podejmowania tematu ubezpieczeń od skutków awarii sieci elektrycznej.(MŁ, 21.04.2008)
