”Moje Gotowanie” zmieniło makietę
Miesięcznik ”Moje Gotowanie” (G+J Polska) od majowego wydania zmienił makietę i wprowadził nowe rubryki.
W dziale Udany debiut przedstawione są krok po kroku opisy przygotowywania tradycyjnych potraw. Obok przepisów zamieszczono rady i zdjęcia przedstawiające kolejne etapy pracy. Pojawiły się rubryki: Bez mięsa - z przepisami dla osób preferujących zdrowe odżywianie i Gotowanie z gwiazdą - znane aktorki opowiadają, jak gotują. W nowej szacie graficznej zdjęcie na okładce jest większe, a okładka ma grubszy papier, by podkreślić jakość zdjęć. Powiększono logo magazynu, jest nowocześniejsze i wyraźniejsze. Wygląd okładki i logo zmieniono po raz pierwszy od czasu wprowadzenia pisma na rynek w 1994 roku. Większe i lepszej jakości zdjęcia potraw wprowadzono ponadto we wszystkich działach magazynu. Relaunch nie wpłynął na cenę pisma (2,99 zł). Majowy odświeżony numer trafił do sprzedaży dzisiaj w nakładzie 75 tys. egz. Wydanie to wspiera kampania w telewizji (Kuchnia.tv), prasie (”Polska - Magazyn Rodzinny”, tytuły G+J Polska) oraz Internecie (Wirtualna Polska, Kobieta.pl, Odyssei.pl, Klubrysia.pl). Kreację przygotował dział marketingu wydawnictwa. Średnia sprzedaż ogółem ”Mojego Gotowania” w ub.r. wyniosła 44 567 egz. (dane ZKDP).(AW, 18.04.2008)
