”Twoje Imperium” większe, droższe i z nowymi rubrykami
17.04.2008, 08:40
Tygodnik ”Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer) pojawił się w nowej odsłonie. Na jego promocję w zmienionym kształcie wydawca wyda do końca roku ok. 800 tys. zł.
”Twoje Imperium” jest grubsze o 16 stron (48 stron). Dodatkowe miejsce zajmuje rozszerzony dział Show, Porady prawne, Moda i uroda oraz Krzyżówki (umieszczone teraz w środkowej części pisma), a także nowa rubryka – Medycyna naturalna. Zmieniło się też logo i układ okładki, wewnątrz poprawiono nawigację. Po relaunchu pismo zdrożało o 10 gr (do 1,30 zł) i ukazało się w nakładzie większym o 90 tys. egz. (540 tys. egz.). Relaunch wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN) i w tytułach Bauera. Średnia sprzedaż ogółem ”Twojego Imperium” w ub.r. wyniosła 379 177 egz. (dane ZKDP).(AW, 17.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
