Hołowczyc w kampanii telefonu Samsung z systemem nawigacji
11.04.2008, 08:15
Rozpoczęła się kampania reklamowa telefonu biznesowego Samsung i780 (Samsung Electronics Polska). Jedną z wersji promuje kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
Telefon jest reklamowany w dwóch wersjach: jako model podstawowy i w wersji Navi z systemem GPS i nawigacją głosową. Twarzą i głosem marki AutoMapa jest Krzysztof Hołowczyc. Działania obejmują prasę (pisma lifestylowe, branżowe, tygodniki społeczno-polityczne i motoryzacyjne), radio, telewizję (sponsoring programów biznesowych w TVN 24) i nośniki reklamy zewnętrznej. Kreacje przygotowała agencja reklamowa GonnaBe, sesję fotograficzną wykonała firma ShootMe, a media ostatni raz dla Samsunga zaplanował i kupił dom mediowy MindShare Polska (od początku br. firmę obsługuje Starcom). Kampania potrwa do końca maja br.(TW, 11.04.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
