Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 11, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Wiewiórski zostanie dyrektorem kreatywnym Leo Burnett

1 czerwca obowiązki dyrektora kreatywnego agencji Leo Burnett przejmie Jarosław Wiewiórski, który przez ostatnie trzy lata był executive creative directorem Leo Burnett w Kijowie.

Wiewiórski zastąpi Martina Winthera, który obejmuje stanowisko senior creative group head i będzie odpowiadał za kreację dla Procter & Gamble w Europie Środkowej, w tym w Polsce. Wiewiórski ma ponad 15-letnie doświadczenie w kreacji. Jako dyrektor kreatywny pracował w BBDO Kijów i w polskich oddziałach McCann Erickson i Bates. Wcześniej pełnił także funkcję zastępcy szefa kreacji w DMB&B Warszawa. Karierę w reklamie rozpoczął w 1992 roku jako copywriter w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi. Jest zdobywcą ponad 100 nagród i wyróżnień, w tym na festiwalu w Cannes(2007), nagrody Epica (2006, 2007), a także Grand Prix Golden Drum (2003). 






(DOK, 11.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.