Jarosław Wiewiórski zostanie dyrektorem kreatywnym Leo Burnett
1 czerwca obowiązki dyrektora kreatywnego agencji Leo Burnett przejmie Jarosław Wiewiórski, który przez ostatnie trzy lata był executive creative directorem Leo Burnett w Kijowie.
Wiewiórski zastąpi Martina Winthera, który obejmuje stanowisko senior creative group head i będzie odpowiadał za kreację dla Procter & Gamble w Europie Środkowej, w tym w Polsce. Wiewiórski ma ponad 15-letnie doświadczenie w kreacji. Jako dyrektor kreatywny pracował w BBDO Kijów i w polskich oddziałach McCann Erickson i Bates. Wcześniej pełnił także funkcję zastępcy szefa kreacji w DMB&B Warszawa. Karierę w reklamie rozpoczął w 1992 roku jako copywriter w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi. Jest zdobywcą ponad 100 nagród i wyróżnień, w tym na festiwalu w Cannes(2007), nagrody Epica (2006, 2007), a także Grand Prix Golden Drum (2003).(DOK, 11.04.2008)
