Komunikacja marki Nestea w ”Szymon Majewski Show”
09.04.2008, 08:15
Coca-Cola Poland Services, producent mrożonej herbaty marki Nestea, został sponsorem nagród w nowym konkursie programu ”Szymon Majewski Show” w TVN-ie.
Konkurs ”Końca nie widać” polega na odgadywaniu zakończeń zabawnych filmów. Oprócz dwóch pytań, skierowanych tradycyjnie do uczestników programów, co tydzień na antenie zostanie zadana też zagadka filmowa przeznaczona dla widzów. Film wraz z trzema zaproponowanymi odpowiedziami pojawi się następnie na stronie internetowej programu Szymon.plejada.pl. W każdy poniedziałek spośród osób, które w konkursie SMS-owym prawidłowo odgadną zakończenie filmu, a następnie odpowiedzą na dodatkowe pytanie, wybierany będzie zwycięzca. Otrzyma on aparat fotograficzny, ufundowany przez firmę Coca-Cola. Pomysłodawcami projektu są firmy Strawberry Branded Content Strategies i dom mediowy Starcom, które czuwają również nad realizacją przedsięwzięcia – obejmie ono formaty sponsorskie i promocyjne. Kreację przygotowały agencje reklamowe Publicis i K2 Internet. Sponsorowany przez Coca-Cola Poland Services konkurs będzie trwał dwa miesiące. W tym czasie prowadzona będzie ogólnopolska kampania reklamowa marki Nestea.(MŁ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
