Zmiana władz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
Nowym prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) został prezes Acxiom Polska Leszek Konkel. SMB ma także nowych członków zarządu i komisji rewizyjnej.
Walne zgromadzenie członków SMB wybrało do zarządu: Magdalenę Brzeską (Schober Polska), Roberta Kołodziejczyka (Great Open House), Rafała Kupidurę (Focus Media Group), Małgorzatę Olszewską (MRM Worldwide) i Macieja Wielkopolana (Teleperformance Polska). Do komisji rewizyjnej wybrano: Mikołaja Janickiego (Pro Duct BBF), Tomasza Kostyrę (Dominanta), Roberta Stahla (Emerson Polska), Dariusza Winklera (Prezent Service) i Mariusza Winklera (Inmark).Na stanowiskach wiceprezesów pozostali: Katarzyna Domańska (Egmont Polska) i Jacek Barankiewicz (Axel Springer Polska). Dotychczasowy prezes Bartłomiej Gola nie ubiegał się o reelekcję. Kadencja zarządu i komisji rewizyjnej SMB trwa dwa lata, członkowie mogą ubiegać się o reelekcję.
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego istnieje od 1995 roku. Zrzesza ponad 90 firm z branży marketingu bezpośredniego.
(DOK, 04.04.2008)
