Adam Małysz pierwszym ambasadorem marki Audi
Adam Małysz został pierwszym w historii ambasadorem marki Audi (Kulczyk Tradex).
Do tej pory koncern przy promocji modeli Audi nie korzystał z celebrytów. Reklamował się przede wszystkim poprzez informowanie o walorach technicznych poszczególnych modeli. Leszek Kempiński, PR manager marki Audi, pytany o powody zmiany strategii marketingowej, odpowiada: - Potrzebowaliśmy wzmocnienia kampanii produktowych, dlatego sięgnęliśmy po gwiazdę, w tym wypadku Adama Małysza. Tyle że Małysz występował już w innych reklamach, m.in. Poczty Polskiej i Goplany. – To nam nie przeszkadza, bo jego wizerunku nie będziemy wykorzystywać w kampaniach ATL – mówi Kempiński. Koncern zamierza używać nazwiska sportowca przede wszystkim w materiałach PR. Firma liczy na podniesienie prestiżu marki i wzrost jej popularności. Do tej pory wizerunek znanych osób przy promocji modeli samochodów poza tradycyjną reklamą wykorzystywały m.in.: Volvo Auto Polska (do współpracy przy wprowadzaniu na krajowy rynek Volvo C30 zaprosiło Małgorzatę Kożuchowską) i Fiat Auto Poland - Magda Schejbal, aktorka z serialu ”Kryminalni” (TVN), promuje model Fiat 500.(DOK, 04.04.2008)
