Nowe osoby w dziale sprzedaży korporacyjnej Axel Springer Polska
03.04.2008, 00:00
Do działu sprzedaży korporacyjnej Axel Springer Polska na stanowiska project managerów dołączyły dwie osoby – Ewa Wieczorkiewicz i Paweł Jacek Wach.
Natomiast w biurze reklamy magazynów sales managerem została Monika Rosiak. Wieczorkiewicz przez ostatnie dwa lata była sponsoring managerem miesięcznika ”Forbes” w biurze reklamy magazynów Axel Springer Polska. Paweł Jacek Wach pracuje w wydawnictwie od pięciu lat. Wcześniej był kierownikiem grupy sprzedaży ”Faktu” w biurze reklamy prasy codziennej. Od 1 kwietnia nowym sales managerem w biurze reklamy magazynów Axel Springer Polska jest Monika Rosiak. Odpowiada za sprzedaż w tytułach ”Dziewczyna” i ”Popcorn”.Dotychczas była związana z tygodnikiem ”Pani Domu” (od października 2007 roku Marquard Media Polska, wcześniej Axel Springer Polska) i z tygodnikiem ”Naj” (G+J Polska).
(MAG)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










