Nowi szefowie marketingu i sprzedaży w Henkel Polska
14.01.2005, 00:00
Martin Schittengruber został dyrektorem marketingu, a Piotr Pawiński dyrektorem sprzedaży w Henkel Polska. Są to nowe stanowiska w strukturze organizacyjnej koncernu.
Schittengruber pracuje w firmie Henkel od 11 lat. Wcześniej odpowiadał za finanse, sprzedaż i marketing w wiedeńskiej centrali koncernu oraz w oddziale w Düsseldorfie. Jako szef marketingu polskiego oddziału będzie odpowiadał za strategiczne działania marketingowe dla produktów do pielęgnacji włosów, ciała oraz higieny jamy ustnej (m.in. Palette, Taft, Schauma, Fa). Z kolei Piotr Pawiński z sektorem FMCG związany jest od ośmiu lat. Pracował w działach sprzedaży Procter & Gamble i Unilever Polska SA. Na nowym stanowisku do jego zadań będzie należało nadzorowanie pracy 100-osobowego działu sprzedaży oraz handlowców w terenie. (MŁ)(MŁ, 14.01.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter











