Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 02, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Hryniewicz-Bieniek w Google Polska

Agnieszka Hryniewicz Bieniek dołączyła do zespołu Google Polska jako industry head, multi sector.

Do jej zadań należy m.in. planowanie strategii długoterminowego rozwoju i wzrostu dochodów reklamodawców, zarządzanie strategiami sprzedaży oraz tworzenie relacji z kluczowymi klientami. Kieruje kilkuosobowym zespołem account managerów. Hryniewicz Bieniek ostatnio była dyrektorem marketingu w wydawnictwie G+J Polska, gdzie stworzyła dział marketingu. Wcześniej była związana z Polską Telefonią Cyfrową - zarządzała działem mediów, który utworzyła, a następnie przejęła odpowiedzialność za strategię i komunikację marki Era, współuczestniczyła również we wprowadzaniu na rynek marki Heyah.


(KRZ, 02.04.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.