„Harvard Business Review Polska” wzmacnia zespół, by umocnić pozycję na rynku
„HBR Polska” przyjął w styczniu nowego redaktora - Łukasza Świerżewskiego. W tym roku wydawnictwo planuje umocnić tytuł na polskim rynku.
Świerżewski przez ostatnie pięć lat pracował w dziale informacji „Pulsu Biznesu”. W „HBR Polska” będzie odpowiadał za przygotowywanie raportów specjalnych i koordynację współpracy z partnerami merytorycznymi magazynu. Do jego obowiązków należeć będzie również koordynacja badań prowadzonych przez „HBR Polska” z zakresu różnych aspektów zarządzania w polskich firmach. Przyjęcie nowego redaktora wiąże się z planami wydawnictwa na bieżący rok. „HBR Polska” zamierza umocnić swoją pozycję na polskim rynku prasowym, m.in. poprzez publikację wydań specjalnych. Planuje dodatkowe raporty, seminaria oraz dwa wydania specjalne: jedno poświęcone strategii (lipiec/sierpień), drugie - budowaniu relacji z klientem (grudzień 2005 roku). (ROM)(ROM, 06.01.2005)
