Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w Initiative Warszawa

W domu mediowym Initiative Warszawa awansowano sześć osób i wzmocniono zespół telewizji.

Buying manager Krzysztof Badziak został buying directorem w zespole buyingu, który odpowiada m.in. za negocjacje z biurami reklam. W teamie kierowanym przez Roberta Konika (Citroën, Tchibo Warszawa, Ecco, Lidl Polska, Fujitsu Siemens) media manager Marta Janicka została group media managerem, senior media planner Magdalena Paszkin – media managerem, junior media planner Katarzyna Zawisza - media planner buyerem, asystent Mirosław Nietupski – junior media planner buyerem. Ponadto Bartosz Adamski został account directorem w zespole Telekomunikacji Polskiej, a wcześniej był p.o. account directorem.
Do zespołu telewizji dołączyła junior media planner Katarzyna Smarczewska, która wcześniej pracowała na podobnym stanowisku w grupie domów mediowych OMG.

(MŁ, 25.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.