Ebi Smolarek twarzą kampanii Pepsi

Siedem gwiazd futbolu, wśród nich Ebi Smolarek, zostało ambasadorami Pepsi (w Polsce Pepsi Cola General Bottlers Poland).Pozostali to: David Beckham, Lionel Messi, Cesc Fabregas, Ronaldinho, Frank Lampard i Thierry Henry. Smolarek będzie promował markę w Polsce.
Kampanie z ich udziałem będzie można zobaczyć już maju br. Spoty kręcono w tym tygodniu w Hiszpanii. Reklamy mają się ukazywać w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie. Część z nich jest oparta na pomysłach nadsyłanych przez kibiców. W Polsce koncern chce Smolarka pokazać nie tylko jako doskonałego zawodnika, ale też ciekawą osobowość. – Strzelający gole Ebi wzbudza entuzjazm i radość kibiców, a poza boiskiem ma rzesze fanów, którzy cenią jego styl bycia – wyjaśnia Aleksandra Kaszkowiak, senior brand manager Pepsi Cola General Bottlers Poland. Realizację kampanii ”Show More” na rynku polskim powierzono agencji BBDO, a planowanie i zakup mediów – Media Direction OMD. Za działania PR odpowiada agencja PR ComPress. Do tej pory Pepsi współpracowała już m.in. z Britney Spears, Janet Jackson i Spice Girls. W promocji wizerunku firmę wspierały też kluby piłkarskie Real Madryt i Manchester United.