Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom obronił budżet G+J Polska

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu dla tytułów G+J Polska. Wydawnictwo współpracuje z tym domem od siedmiu lat.

Przetarg przebiegał w dwóch etapach. W drugim etapie oprócz Starcomu udział wzięły: MediaCom Warszawa, MindShare, Macroscope OMD, Universal McCann. Oferty oceniane były na podstawie zaproponowanej strategii mediowej dla dwóch wybranych tytułów z portfolio wydawnictwa, wykonania zadań z planowania mediów i ceny.

(AW, 17.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.