Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 17, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orłowski dyrektorem marketingu w Bonnier Business (Polska)

Robert Orłowski jest od dziś dyrektorem marketingu w wydawnictwie Bonnier Business (Polska), wydawcy m.in. "Pulsu Biznesu".

Orłowski ostatnio pracował w firmie Herbapol Lublin SA, gdzie odpowiadał za badania i informacje biznesowe. Stanowisko nie było obsadzone od początku stycznia br., kiedy z wydawnictwem rozstał się Michał Witkowski.



(MAG)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.