Magda Schejbal pojedzie w "Kryminalnych" Fiatem 500
Magda Schejbal, aktorka występująca w serialu "Kryminalni" (TVN), będzie promować samochody Fiata (Fiat Auto Poland).
Jako ambasadorka marki ma przede wszystkim zwiększyć sprzedaż najnowszego modelu Fiat 500.Magda Schejbal ma uczestniczyć m.in. w akcjach marketingu bezpośredniego - w tym przede wszystkim akcjach promocyjnych. Koncern będzie też korzystał z product placement – w serialu ”Kryminalni” aktorka poruszać się będzie Fiatem 500, a jej serialowi koledzy - Fiatami Bravo, Sedici i Grande Punto. Główny nacisk akcji promocyjnej zostanie położony na informowanie o bogatym wyposażeniu Fiata 500 - m.in. w siedem poduszek powietrznych i multimedialny system Blue & Me.
Koncern po raz kolejny korzysta z celebrities. W 2005 r. twarzą minivana Fiat Idea był George Clooney. Wizerunek aktora wykorzystano w adaptowanych także na polski rynek spotach telewizyjnych i reklamach prasowych pod hasłem: ”Wyposażenie nie obejmuje George’a”.
Wizerunek znanych osób przy promocji samochodów w Polsce wykorzystują też inne marki: Renault Clio reklamował Borys Szyc, Volvo C30 reklamowała Małgorzata Kożuchowska, a Suzuki Swift - Joanna Brodzik. W najbliższym czasie ambasadora ma mieć także Audi.
(DOK, 03.03.2008)
