Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Izabela Sarnecka kieruje działem reklamy pism telewizyjnych w Bauerze

Izabela Sarnecka została dyrektorem działu reklamy pism telewizyjnych w Wydawnictwie Bauer.

Sarnecka zastąpiła Ewę Tenczyńską, która awansuje w strukturach Grupy Bauer. Wydawca nie ujawnia jednak na razie, na jakie stanowisko. Izabela Sarnecka ostatnio pracowała w G+J Polska jako menedżer ds. zakupów marketingowych wydawnictwa, a wcześniej m.in. jako dyrektor sprzedaży w bezpłatnym dzienniku ”Metropol” (TPP), dyrektor ds. klientów strategicznych w dzienniku ”Super Express” (Murator SA, wtedy Media Express) oraz szef reklamy miesięcznika ”Samo Zdrowie” (Burda Media Polska). 

(AW, 03.03.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.