PZU kończy kampanię ubezpieczeń OC z udziałem Zientarskich

PZU kończy dziś kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne OC, której bohaterami są dziennikarze motoryzacyjni Włodzimierz i Maciej Zientarscy. Nie ma to jednak związku z tragicznym wypadkiem samochodowym Macieja Zientarskiego.
PZU wykorzystywała w swojej kampanii zarówno wizerunek Macieja Zientarskiego, jak i jego ojca Włodzimierza. Michał Witkowski, rzecznik PZU, zapytany, czy w związku z tragedią firma rozważa przerwanie działań reklamowych, wyjaśnił, że nie było takiej potrzeby. Wczoraj zakończyła się emisja spotów w telewizji, a dziś kończy się kampania billboardowa. Zakończenie kampanii w tym terminie było wcześniej planowane. Witkowski podkreślił, że w związku z wypadkiem, w którym ucierpiał Maciej Zientarski i zginął dziennikarz ”Super Expressu” Jarosław Zabiega, PZU zaoferowało pomoc. - Wyrazy współczucia oraz gotowości udzielenia niezbędnego wsparcia zostały skierowane zarówno do bliskich pana Macieja Zientarskiego, jak i do redakcji ”Super Expressu” – mówi Witkowski.(MŁ, 29.02.2008)
