Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 25, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komisja Etyki Reklamy zajmuje się skargą na spot ING Banku Śląskiego

Komisja Etyki Reklamy, działająca przy Radzie Reklamy, zajmuje się skargą na spot reklamowy emitowany w obecnej kampanii ING Banku Śląskiego SA.

Chodzi o reklamę, w której bohaterka narzeka, że przed laty dała się uwieść mężczyźnie, a po latach zawiodła się, bo pan ten nie zarabiał. Całość puentuje aktor Marek Kondrat, twarz ING Banku Śląskiego: ”Z dobrym bankiem jest jak z mężczyzną, musi zarabiać”. Konsument wnoszący skargę zarzuca twórcom reklamy, że dyskryminuje ona niezarabiających na rodzinę mężczyzn i utrwala stereotypy, iż to mężczyzna powinien utrzymywać rodzinę. Komisja Etyki Reklamy poprosiła ING Bank Śląski o ustosunkowanie się do tego zarzutu, ma na to 14 dni. Piotr Utrata, rzecznik prasowy banku, nie kryje zdziwienia takim odbiorem spotu. - Reklama jest po prostu żartem. Zależało nam jedynie na rozbawieniu konsumentów – mówi. Orzeczenie w sprawie zasadności skargi Komisja Etyki wyda w ciągu miesiąca.

(MŁ, 25.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.