Radio Gdańsk wprowadza nowy cennik reklamowy
22.02.2008, 08:22
Od 1 marca publiczne Radio Gdańsk wprowadza nowy cennik reklamowy, w którym ceny spotów w prime time wzrosną średnio o ponad jedną piątą.
Po podwyżce ceny najdroższych 30-sekundowych spotów, emitowanych w paśmie w godz. 5-11, kosztować będą 234 zł (wzrost o 23,8 proc.). W pozostałych pasmach za reklamy trzeba będzie zapłacić: w godz. 11-14 – 150 zł (wzrost o 25 proc.), w godz. 14-19 – 180 zł (wzrost o 30,4 proc.), w godz. 19-24 – 90 zł (wzrost o 100 proc.), a w godz. 24-5 – 30 zł (spadek o 33,3 proc.). Ceny spotów emitowanych w soboty są niższe o 30 proc., a w niedziele – o 50 proc. (wszystkie ceny netto).(KRZ, 22.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
