Brzozowska, Walczak i Frukacz awansowali na dyrektorów marketingu w Muratorze
Agata Brzozowska, Irena Walczak i Zbigniew Frukacz zostali dyrektorami marketingu w Muratorze SA. Są to nowe stanowiska w strukturze firmy.
Agata Brzozowska, dotychczasowa szefowa działu marketingu pism kobiecych, awansowała na dyrektora tego działu. Odpowiada nadal za promocję magazynów ”Zdrowie”, ”M jak mama” i ”Dziecko, zakupy i my”. Nadzoruje też działania marketingowe wszystkich serwisów internetowych Muratora. Podobna zmiana dotyczy Ireny Walczak, do tej pory szefowej działu marketingu pism budowlanych, a także Zbigniewa Frukacza – dotychczasowego szefa działu marketingu pism wnętrzarskich. Oboje zostali dyrektorami swoich działów. Walczak podlegają produkty z segmentu budowlanego i rolniczego (m.in. ”Murator”, ”Zbuduj dom”, informatory, katalogi, ”Budowlano-Remontowy Poradnik Rolnika”), a Frukaczowi – publikacje o tematyce wnętrzarskiej (m.in. ”Dobre Wnętrze” i ”M jak mieszkanie”, ”Urządzamy dom i mieszkanie”, ”Wnętrza Komercyjne”).(AW)
