Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brzozowska, Walczak i Frukacz awansowali na dyrektorów marketingu w Muratorze

Agata Brzozowska, Irena Walczak i Zbigniew Frukacz zostali dyrektorami marketingu w Muratorze SA. Są to nowe stanowiska w strukturze firmy.

Agata Brzozowska, dotychczasowa szefowa działu marketingu pism kobiecych, awansowała na dyrektora tego działu. Odpowiada nadal za promocję magazynów ”Zdrowie”, ”M jak mama” i ”Dziecko, zakupy i my”. Nadzoruje też działania marketingowe wszystkich serwisów internetowych Muratora. Podobna zmiana dotyczy Ireny Walczak, do tej pory szefowej działu marketingu pism budowlanych, a także Zbigniewa Frukacza – dotychczasowego szefa działu marketingu pism wnętrzarskich. Oboje zostali dyrektorami swoich działów. Walczak podlegają produkty z segmentu budowlanego i rolniczego (m.in. ”Murator”, ”Zbuduj dom”, informatory, katalogi, ”Budowlano-Remontowy Poradnik Rolnika”), a Frukaczowi – publikacje o tematyce wnętrzarskiej (m.in. ”Dobre Wnętrze” i ”M jak mieszkanie”, ”Urządzamy dom i mieszkanie”, ”Wnętrza Komercyjne”).




(AW)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.