Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adidas będzie promować buty, tworząc społeczność internetową

Firma Adidas w marcu wprowadzi do Polski nowy model butów dla mężczyzn - z wyprofilowaną podeszwą ułatwiającą prowadzenie samochodu. Promocja ma objąć internautów.

Będą to buty z kolekcji lifestylowej, zaprojektowane przez stylistów Porsche Design (oprócz aut projektują jeszcze m.in. ubrania, akcesoria, telefony). Na początku marca zostanie uruchomiona strona Adidasporschedesign.pl, poprzez którą dział marketingu będzie zachęcał internautów do tworzenia społeczności wokół marki. Ma ich zmotywować konkurs na zorganizowanie takiego grona. Główną nagrodą będzie uczestnictwo w Porsche Driving Experience, jednodniowej imprezie organizowanej przez Kulczyk Tradex (diler Porsche w Polsce), podczas której zwycięzcy odbędą szkolenie z jazdy po torze wyścigowym. Uczestnicy konkursu dostaną m.in. gotowy wzór newslettera, który będą mogli rozsyłać do swoich znajomych. Za zachęcenie do zarejestrowania się na portalu, odwiedzenia sklepu Athlete's Foot, a także za zakup butów z nowej kolekcji założyciel grona i jego znajomi będą zdobywali punkty. Po miesiącu członkowie najliczniejszego i najbardziej aktywnego grona otrzymają pytanie konkursowe SMS-em. Zwycięży pięciu uczestników, którzy odpowiedzą najszybciej, a także inicjator ich społeczności. Akcja w sieci, której mechanizm wymyśliła agencja reklamowa V&P, będzie wspierana reklamami w prasie (”CKM”, ”Playboy”,” Aktivist”), Internecie (Wirtualna Polska, Grono.pl) i materiałami POS w sklepach. Działania będą prowadzone przez cały marzec.

(MŁ, 19.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.