Sferia promuje telefon nomadyczny
15.02.2008, 08:20
Dziś pod hasłem ”Zamień stacjonarny na Nomadic” rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej telefonu nomadycznego firmy Sferia SA.
W reklamie pokazane jest, jak tradycyjne przewodowe telefony stacjonarne utrudniają codzienne czynności i jakie zalety ma telefon nomadyczny Sferii. Kampania obejmuje serwisy internetowe (Gazeta.pl, Grono.net, O2.pl, Wirtualna Polska), prasę (m.in. ”Dziennik”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Metro”), radio (m.in. Radio Eska, Radio Złote Przeboje), regionalne stacje telewizyjne, nośniki reklamy zewnętrznej i materiały BTL. W ramach kampanii zorganizowano ponadto kilkutygodniowy event. Po Warszawie będzie jeździła obrandowana ciężarówka, w której będzie można przetestować telefon nomadyczny. Kreację kampanii przygotowała agencja Opus B, a media kupił dom mediowy Vizeum Polska.(TW, 15.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
