Polska edycja ”DJ Mag” w portfolio Ad Meritum
Biuro reklamy Ad Meritum rozpoczęło współpracę ze spółką MediaPlanet, wydawcą miesięcznika o muzyce klubowej ”DJ Mag”.
Ad Meritum będzie się kontaktować z domami mediowymi i bezpośrednio z klientami reklamowymi. Za pozyskiwanie reklam odpowiada Monika Kamińska, specjalista ds. reklamy pism lifestylowych i studenckich w Ad Meritum. Natomiast obsługą branży muzycznej (m.in. sklepów muzycznych, agencji koncertowych, wytwórni fonograficznych) będzie się zajmować, jak było dotąd, wydawca. Polska edycja ”DJ Mag” ukazuje się od grudnia ub.r. w nakładzie 20 tys. egz. (pierwszy numer sprzedał się w 85 proc. nakładu – dane wydawcy). Do końca roku wydawca planuje zwiększenie nakładu wersji papierowej do 50 tys. egz., a od marca magazyn będzie rozprowadzany też w wersji elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej oraz Netpress.pl. Pismo wydawane jest na licencji brytyjskiego DJ Magazine Limited. Oprócz Polski magazyn ukazuje się w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Chinach, Bułgarii, Szwajcarii, Egipcie, na Litwie i Ukrainie. MediaPlanet SC jest też wydawcą portalu poświęconego kulturze klubowej i muzyce elektronicznej – Ftb.pl.(AW, 15.02.2008)
