Kłaczkow dyrektorem zarządzającym Arc Worldwide Polska, Lipka odszedł z agencji
11.02.2008, 00:00
Tomasz Kłaczkow został dyrektorem zarządzającym agencji marketing services Arc Worldwide Polska (spółka Grupy Leo Burnett). Zastąpił Roberta Lipkę, który rozstał się z firmą.
Robert Lipka nie zdradza planów zawodowych, ale zamierza pozostać w branży reklamowej. Robert Lipka kierował Arc Worlwide Polska przez dwa lata. Agencja pozyskała w tym czasie budżety m.in. Diageo, Era Biznes, Levi’s, Kraft, P&G i Żywiec.Tomasz Kłaczkow z branżą jest związany od 12 lat. Ostatnio był managing partnerem w Synergy Marketing Partners Czechy.
W ostatnim czasie z Grupą Leo Burnett rozstali się: Monika Sosnowska – została client service directorem agencji reklamowej McCann Erickson (w Leo Burnett Warszawa odpowiadała za całość prac i opracowanie strategii P&G) i Rafał Górski – obecnie digital creative director agencji DougFaberFamily (ostatnio digital creative director Leo Burnett Warszawa, a wcześniej dyrektor kreatywny Arc Worldwide Polska).
(DOK, 11.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
