Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Cookie przygotowała stronę Sopot.pl

Agencja interaktywna Cookie po wygranym przetargu przygotowała strony miejskie Sopotu.

Sopot.pl podzielono na trzy strefy: turystyczną, miejską i z informacjami praktycznymi. Informacje przetłumaczono w pięciu językach i uzupełniono o wersję dla osób niewidomych. Wdrażanie nowego systemu trwało pół roku, a całkowity koszt inwestycji oszacowano na ok. 130 tys. zł.

(DOK, 08.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.