Rusza kampania MobilKing – marki telefonicznej dla mężczyzn
08.02.2008, 08:36
W najbliższym czasie rozpocznie się kampania reklamowa MobilKing, marki nowego na polskim rynku wirtualnego operatora komórkowego (MVNO). Marka jest skierowana do mężczyzn.
MobilKing oferuje tylko w wariancie na kartę połączenia głosowe, wiadomości i transmisję danych (minuta rozmowy – 50 gr, SMS – 15 gr). Klienci będą mogli m.in. sprawdzić wyniki sportowe, stawki bukmacherskie, obejrzeć erotykę, ściągnąć filmy i animacje. Sprzedaż starterów rozpocznie się w drugiej połowie lutego (m.in. w sklepach Żabka i kioskach Kolportera, łącznie w 20 tys. punktach sprzedaży). Operator chce do końca tego roku pozyskać 200 tys. klientów (grupę docelową określa jako ”prawdziwych facetów” i szacuje ją na ok. 2 mln osób). Kampania reklamowa obejmie telewizję (m.in. stacje ogólnopolskie), prasę, Internet i materiały BTL w punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała czeska agencja reklamowa Kaspen. Media kupił dom mediowy MindShare Polska, a za działania w Internecie odpowiada agencja interaktywna Netizens. Obie firmy będą obsługiwały markę w tym roku. Za obsługę public relations odpowiada agencja Ciszewski PR. MobilKing działa w oparciu o infrastrukturę Polskiej Telefonii Cyfrowej. Właścicielem marki jest firma Mobile Entertainment Company należąca do funduszu Penta Investments (właściciel m.in. sieci sklepów Żabka).(TW, 08.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
