Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 08, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza kampania MobilKing – marki telefonicznej dla mężczyzn

W najbliższym czasie rozpocznie się kampania reklamowa MobilKing, marki nowego na polskim rynku wirtualnego operatora komórkowego (MVNO). Marka jest skierowana do mężczyzn.

MobilKing oferuje tylko w wariancie na kartę połączenia głosowe, wiadomości i transmisję danych (minuta rozmowy – 50 gr, SMS – 15 gr). Klienci będą mogli m.in. sprawdzić wyniki sportowe, stawki bukmacherskie, obejrzeć erotykę, ściągnąć filmy i animacje. Sprzedaż starterów rozpocznie się w drugiej połowie lutego (m.in. w sklepach Żabka i kioskach Kolportera, łącznie w 20 tys. punktach sprzedaży). Operator chce do końca tego roku pozyskać 200 tys. klientów (grupę docelową określa jako ”prawdziwych facetów” i szacuje ją na ok. 2 mln osób). Kampania reklamowa obejmie telewizję (m.in. stacje ogólnopolskie), prasę, Internet i materiały BTL w punktach sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała czeska agencja reklamowa Kaspen. Media kupił dom mediowy MindShare Polska, a za działania w Internecie odpowiada agencja interaktywna Netizens. Obie firmy będą obsługiwały markę w tym roku. Za obsługę public relations odpowiada agencja Ciszewski PR. MobilKing działa w oparciu o infrastrukturę Polskiej Telefonii Cyfrowej. Właścicielem marki jest firma Mobile Entertainment Company należąca do funduszu Penta Investments (właściciel m.in. sieci sklepów Żabka).

(TW, 08.02.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.