Nowa marka chipsów z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World
05.02.2008, 08:26
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę chipsów ziemniaczanych Naturals (The Lorenz Bahlsen Snack-World).
To pierwszy tego typu produkt w portfolio producenta z kategorii wellness (zawiera o 65 proc. mniej nasyconych kwasów tłuszczowych). Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie, Internecie, punktach sprzedaży oraz działania PR i akcje marketingu bezpośredniego. Na początku marca br. zaplanowano m.in. event, do udziału w którym zaproszono artystów Polskiego Teatru Tańca z Poznania. Kampanię dla chipsów Naturals przygotowała agencja reklamowa Just. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania PR powierzono agencji Q&A Consulting. Kampania potrwa sześć miesięcy.(DOK, 05.02.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
