Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 31, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cormedia – dom mediowy tworzący własne internetowe sieci reklamowe

Na rynku reklamy online rozpoczął działalność nowy dom mediowy Cormedia, specjalizujący się w planowaniu kampanii reklamowych w Internecie.

Oferuje pełny zakres usług, od tworzenia strategii reklamowych przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych kampanii. W ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci reklamowe. Pierwszym projektem tego typu jest BudownictwoOnline - specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które zajmują się tematyką budowlaną. Dyrektorem generalnym nowego domu jest Iwo Gałecki, a dyrektorem strategicznym Karol Kowalski. Obaj wcześniej związani byli z siecią reklamy internetowej IDMnet.

(MŁ, 31.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.