Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 22, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nietypowa reklama Coca-Coli zdobyła 4 mln widzów w TVN-ie i 2,2 mln w Polsacie

Nietypową reklamę Coca-Coli pt. "Happines Factory" ("Fabryka Szczęścia") obejrzało w niedzielę średnio 4 mln widzów w TVN-ie i 2,2 mln w Polsacie.

W grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat było to odpowiednio: 1,8 mln osób w TVN-ie i 880 tys. w Polsacie. Emitowany w ekskluzywnych blokach reklamowych po ”Wydarzeniach” w Polsacie i po ”Faktach” w TVN-ie spot trwał 3,5 minuty (standardowe reklamy mają 30 sekund). Zapowiedziały go reklamy w prasie, radiu, na nośnikach zewnętrznych, w Internecie i telewizji. W dniu emisji spotu ”Happines Factory” przynajmniej przez sekundę zapowiadające go reklamówki widziało 4,8 mln osób w TVN-ie i 2,9 mln w Polsacie (w grupie komercyjnej odpowiednio: 2,2 mln i 1,4 mln). Ostatnia reklamówka wprowadzająca ukazała się tuż przed ”Faktami” i dotarła do 3,6 mln widzów (1,7 mln w grupie 16-49 lat). Spot ”Happines Factory” to animowana historia o tym, jak powstaje Coca-Cola. Jest kontynuacją filmiku emitowanego w 2006 roku, który konsumenci uznali za najlepszą reklamę w historii Coca-Coli. Autorką reklamy jest holenderska agencja Wieden & Kennedy. Polską adaptację przygotowała agencja Publicis, a w pracach nad nią brało udział ponad 50 grafików 3-D z agencji PSYOP. Prowadzona obecnie w Polsce kampania Coca-Coli (potrwa do marca) jest częścią globalnej kampanii ”Po radosnej stronie życia”. W jej dalszej części będą emitowane 30-sekundowe spoty, które są skróconą wersją niedzielnej reklamy, z informacją, że pełną wersję można zobaczyć na stronach internetowych Coke.pl i Happinesfactory.pl. Media kampanii zaplanował i zakupił Starcom. Dane AGB Nielsen Media Research.

(RUT, MŁ, 22.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.