Z ”Gazety Poznańskiej” na wiceszefa marketingu ”Dziennika Bałtyckiego”
30.11.2004, 00:00
Nowym zastępcą dyrektora marketingu ”Dziennika Bałtyckiego” (Polskapresse) został Bogusław Kaczmarek.
Kaczmarek do października br. był zastępcą naczelnego ”Gazety Poznańskiej” (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski) i odpowiadał za jej promocję. Stanowisko stracił, gdy dział promocji ”GP” połączono z jego odpowiednikiem w ”Głosie Wielkopolskim” (także Oficyna Wydawnicza Wielkopolski). W ”Dzienniku Bałtyckim” na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu od połowy października był wakat, kiedy to Piotr Jacoń, p.o. wiceszefa marketingu ”DB” został trójmiejskim korespondentem TVN 24. (GK)(GK, 30.11.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
