Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 30, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z ”Gazety Poznańskiej” na wiceszefa marketingu ”Dziennika Bałtyckiego”

Nowym zastępcą dyrektora marketingu ”Dziennika Bałtyckiego” (Polskapresse) został Bogusław Kaczmarek.

Kaczmarek do października br. był zastępcą naczelnego ”Gazety Poznańskiej” (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski) i odpowiadał za jej promocję. Stanowisko stracił, gdy dział promocji ”GP” połączono z jego odpowiednikiem w ”Głosie Wielkopolskim” (także Oficyna Wydawnicza Wielkopolski). W ”Dzienniku Bałtyckim” na stanowisku zastępcy dyrektora marketingu od połowy października był wakat, kiedy to Piotr Jacoń, p.o. wiceszefa marketingu ”DB” został trójmiejskim korespondentem TVN 24. (GK)

(GK, 30.11.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.