Matuszyński odchodzi z Eurozetu
26.11.2004, 00:00
Andrzej Matuszyński, dyrektor marketingu, jedna z najważniejszych osób w Eurozecie, odszedł z firmy.
Eurozet w przesłanym komunikacie lakonicznie poinformował, że na mocy porozumienia stron Andrzej Matuszyński przestał pełnić funkcję dyrektora marketingu. – Nic więcej nie mogę powiedzieć w tej sprawie ponad to, co jest zawarte w komunikacie – mówi Magda Kramska-Kink, rzecznik prasowy Eurozetu. Z Matuszyńskim nie udało nam się skontaktować. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że rozstanie z Eurozetem nie było jego decyzją. Pracownicy firmy byli nim zaskoczeni. Andrzej Matuszyński pracował w Eurozecie od 1997 roku. Należał do ścisłego kierownictwa spółki, odpowiadał za działania marketingowe (w tym kampanie reklamowe Radia Zet) oraz badania (m.in. Radio Track). Ze strony firmy zasiadał w Komitecie Badań Radiowych. Matuszyński jest też członkiem zarządu Radiostacji (właścicielem jest Eurozet). Firma nie poinformowała, czy zostanie odwołany z tej funkcji. Do czasu powołania nowej osoby na stanowisko dyrektora marketingu pełniącym obowiązki będzie Michał Gubera, menedżer badań marketingowych w Eurozecie, który będzie łączył obie funkcje. (MS)(MS, 26.11.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
