Garden of Words – nowa agencja komunikacji marketingowej
Katarzyna Pawlikowska-Poleszak i Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka, związane wcześniej z agencją Partner of Promotion, uruchomiły agencję Garden of Words.
Firma specjalizuje się w doradztwie w zakresie strategii marketingowej i public relations skierowanej do kobiet. Założycielki uzasadniają powstanie agencji tym, że współczesny rynek konsumencki jest w coraz większym stopniu kształtowany przez kobiety i dotyczy to nie tylko przeznaczonych dla nich usług oraz towarów. Ich zdaniem stosowanie strategii komunikacji opracowanej z myślą o kobietach nie jest już marketingową ekstrawagancją, lecz wymogiem rynku. Katarzyna Pawlikowska-Poleszak pracowała dotąd jako account director w agencji public relations Partner of Promotion, a wcześniej była m.in. dyrektorem marketingu strategicznego w Grupie Kolastyna oraz szefem marketingu w firmie kosmetycznej Nu Skin. Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka ostatnio była account managerem w Partner of Promotion, a wcześniej szefową promocji i reklamy w Grupie Kolastyna. Zespół agencji to oprócz właścicielek jeszcze cztery osoby, w tym account manager Małgorzata Seruga (pracowała w londyńskich agencjach PR) oraz account executive Adela Kobelska (z wykształcenia antropolog). Agencja realizuje już pierwsze projekty. Prowadziła działania ambientowe dla marki Simplus (Polkomtel SA), pracuje dla marki Sepra Film firmy Genzyme, marek bielizny Passionata i Chantelle oraz kancelarii Rachelski i Wspólnicy, dla której przygotowuje działania skierowane do kobiet menedżerów.(MŁ, 15.01.2008)
