"Twój Styl" zdecydowanym liderem w segmencie miesięczników luksusowych

W październiku 2007 roku pięć tytułów z segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet sprzedawało się gorzej niż w tym miesiącu rok wcześniej, a cztery zanotowały wyższą sprzedaż ogółem – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W październiku 2007 roku najwyższą sprzedaż ogółem miał ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 244 712 egz. (spadek o 0,56 proc. w stosunku do października 2006 roku). Dalej były: ”Joy” (Marquard Media Polska) – 203 849 egz. (spadek o 9,91 proc.), ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 135 761 egz. (wzrost o 17,76 proc.), ”Glamour” (G+J Polska) – 116 581 egz. (spadek o 0,41 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 99 491 egz. (wzrost o 18,38 proc.), ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 78 206 egz. (spadek o 2,17 proc.), ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 70 273 egz. (spadek o 2,88 proc.) oraz ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 67 377 egz. (wzrost o 12 proc.). Shoppingowy miesięcznik ”Avanti” (Agora SA) miał w październiku 2007 roku sprzedaż ogółem na poziomie 170 236 egz., czyli o 5,78 proc. wyższą niż w tym miesiącu 2006 roku.(AW, 11.01.2008)
