Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 11, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twój Styl" zdecydowanym liderem w segmencie miesięczników luksusowych

W październiku 2007 roku pięć tytułów z segmentu miesięczników luksusowych dla kobiet sprzedawało się gorzej niż w tym miesiącu rok wcześniej, a cztery zanotowały wyższą sprzedaż ogółem – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W październiku 2007 roku najwyższą sprzedaż ogółem miał ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) – 244 712 egz. (spadek o 0,56 proc. w stosunku do października 2006 roku). Dalej były: ”Joy” (Marquard Media Polska) – 203 849 egz. (spadek o 9,91 proc.), ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 135 761 egz. (wzrost o 17,76 proc.), ”Glamour” (G+J Polska) – 116 581 egz. (spadek o 0,41 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 99 491 egz. (wzrost o 18,38 proc.), ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 78 206 egz. (spadek o 2,17 proc.), ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 70 273 egz. (spadek o 2,88 proc.) oraz ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 67 377 egz. (wzrost o 12 proc.). Shoppingowy miesięcznik ”Avanti” (Agora SA) miał w październiku 2007 roku sprzedaż ogółem na poziomie 170 236 egz., czyli o 5,78 proc. wyższą niż w tym miesiącu 2006 roku.

(AW, 11.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.