W listopadzie znacząco wzrosła sprzedaż "Rzeczpospolitej", spadła - "Dziennika"

Cztery dzienniki ogólnopolskie zanotowały w listopadzie ub.r. wzrost sprzedaży w porównaniu z tym miesiącem 2006 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Liderem pozostaje ”Fakt” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą ogółem 519 214 egz. (spadek o 1,23 proc. w porównaniu z listopadem 2006 roku). Druga jest ”Gazeta Wyborcza” (Agora SA) – 428 286 egz. (wzrost o 0,41 proc.), a trzeci ”Super Express”(Murator SA) – 201480 egz. (spadek o 1,55 proc.). Czwarty jest ”Dziennik” (Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż wyniosła 165 261 egz., stracił on najwięcej w segmencie dzienników ogólnopolskich w stosunku do listopada 2006 roku (spadek o 16,67 proc.). Z kolei piąta ”Rzeczpospolita” (Presspublica), ze sprzedażą 157 067 egz., zyskała najwięcej (wzrost o 16,56 proc.). Kolejne miejsca zajęły: ”Gazeta Prawna” (Grupa Wydawnicza Infor SA) – 67 685 egz. (wzrost o 6,58 proc.), ”Przegląd Sportowy” (Axel Springer Polska) – 63 351 (spadek o 6,75 proc.), ”Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) – 19 938 egz. (spadek o 2,18) oraz ”Gazeta Giełdy Parkiet” (Presspublica) – 11 210 (wzrost o 8,85 proc.).(UŚ, 08.01.2008)
