Jutro ruszy kampania reklamowa Radia Zet
04.01.2008, 08:16
Jutro rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Zet z udziałem zagranicznych i polskich piosenkarzy.
W kampanii udział wezmą: Melanie C, Kasia Cerekwicka, Celine Dion, Robert Gawliński, Enrique Iglesias, The Last Goodnight, Maroon 5, Kylie Minogue, Monrose, September, Justyna Steczkowska, Rod Stewart, Sugababes i Łukasz Zagrobelny. Spoty telewizyjne zostaną wyemitowane w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsacie, TV 4, TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo. Kolejnym etapem kampanii będą ogłoszenia prasowe w wybranych tytułach. Za kreację kampanii odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji Bum. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski. Media zaplanował ZenithOpimedia Group.(KRZ, 04.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter