Anna Gołębicka dyrektorem marketingu Centernetu
04.01.2008, 00:00
Anna Gołębicka została dyrektorem marketingu firmy Centernet SA, piątego operatora komórkowego w Polsce. Odpowiada za działania komunikacyjne firmy, produkty oraz strategię ich pozycjonowania i komunikacji.
Od lutego 2006 roku Gołębicka pracowała w TVN-ie. Najpierw jako menedżer zespołu strategii i produktów reklamowych TVN 24 i kanałów tematycznych, a od stycznia 2007 jako menedżer zespołu strategii rozwoju i wsparcia sprzedaży w biurze reklamy Grupy TVN. Zanim trafiła do tej stacji, przez pięć lat była dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Martis.W poniedziałek zaczynają się prezentacje domów mediowych i agencji kreatywnych, które mają wyłonić firmy do obsługi reklamowej operatora. Centernet SA świadczenie usług telekomunikacyjnych (oraz dostępu do Internetu) rozpocznie w połowie tego roku. Firma chce pozyskać 2,5 mln klientów w ciągu pięciu lat. Na początku października ub.r. Centernet wygrał przetarg Urzędu Komunikacji Elektronicznej na rezerwację częstotliwości telefonii komórkowej GSM 1800. Centernet SA w 100 proc. należy do funduszu NFI Midas.
(TW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
