Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 15, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Metropol” zwiększył dział sprzedaży

Do działu sprzedaży bezpłatnego dziennika ”Metropol” (TPP) dołączył Tomasz Wincenciak. Został on koordynatorem sprzedaży bezpośredniej.

Tomasz Wincenciak przez ostatni rok był dyrektorem sprzedaży i marketingu w agencji MM Communications. Wcześniej pełnił funkcję m.in. dyrektora działu reklamy w Bonnier Business (Polska), wydawcy ”Pulsu Biznesu”. (GK)

(GK, 15.11.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.