Zmienił się sposób zgłaszania prac do konkursu Media Trendy
03.01.2008, 08:23

W tegorocznej edycji konkursu Media Trendy wyznaczone zostały dwa terminy rejestracji prac. Pierwszy rozpoczął się wczoraj i potrwa do 25 stycznia br., drugi - od 26 stycznia do 8 lutego.
Ze względu na rosnącą z roku na rok liczbę zgłoszeń do konkursu organizatorzy ze Stowarzyszenia Agencji Reklamowych wprowadzili dwa etapy zgłaszania projektów. W tym roku po raz pierwszy projekty można zgłaszać poprzez stronę internetową Mediatrendy.pl. Zmieniły się zasady głosowania jury. Najpierw w dniach 15-25 lutego jurorzy za pośrednictwem Internetu wyłonią najlepsze projekty, a 3 marca wybiorą laureatów konkursu. Media Trendy to ogólnopolski konkurs dotyczący innowacji w mediach (wyróżniane są przedsięwzięcia marketingowe mediów) i w planowaniu mediów w ramach kampanii reklamowych (wyróżniane są nowatorskie mediaplany). Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi na gali 10 marca 2008 roku.(GK, 03.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
