Start ”Listy Przebojów Marka Niedźwieckiego” wsparty kampanią
03.01.2008, 08:19
Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca startującą jutro ”Listę Przebojów Marka Niedźwieckiego” w sieci Złote Przeboje (Agora SA).
Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy i citylighty), prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Machina”, ”?Dlaczego”, ”Film”) i Internet (portal Gazeta.pl). Kreację przygotowały agencje Wzorcownia Promocja & PR (outdoor) i One-2-One (prasa i Internet). Media Agora zaplanowała i kupiła we własnym zakresie. Pierwsza ”Lista” zostanie wyemitowana w sieci Złote Przeboje jutro o godz. 19. Słuchacze będą mogli głosować na piosenki z zestawu, który przygotował Marek Niedźwiecki.(KRZ, 03.01.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
