Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Start ”Listy Przebojów Marka Niedźwieckiego” wsparty kampanią

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca startującą jutro ”Listę Przebojów Marka Niedźwieckiego” w sieci Złote Przeboje (Agora SA).

Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy i citylighty), prasę (”Gazeta Wyborcza”, ”Machina”, ”?Dlaczego”, ”Film”) i Internet (portal Gazeta.pl). Kreację przygotowały agencje Wzorcownia Promocja & PR (outdoor) i One-2-One (prasa i Internet). Media Agora zaplanowała i kupiła we własnym zakresie. Pierwsza ”Lista” zostanie wyemitowana w sieci Złote Przeboje jutro o godz. 19. Słuchacze będą mogli głosować na piosenki z zestawu, który przygotował Marek Niedźwiecki.

(KRZ, 03.01.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.