Martis w drodze na giełdę
28.12.2007, 08:43

W pierwszej połowie 2008 roku agencja reklamowa Martis zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Firma chce w ten sposób pozyskać kilkanaście milionów złotych na sfinansowanie celów strategicznych. – Chcemy zdobyć pozycję jednej z czołowych fullserwisowych agencji reklamowych w Polsce. Zależy nam również na zwiększeniu konkurencyjności i rozpoznawalności spółki poprzez samą obecność na rynku kapitałowym – wymienia korzyści Arkadiusz Artemjew, prezes agencji reklamowej Martis. Strategia zakłada zbudowanie grupy kapitałowej Martis, która będzie oferowała kompleksową obsługę reklamową z zakresu budowania wizerunku i komunikowania marki. – Sporą część pozyskanych środków zamierzamy zainwestować między innymi w rozwój departamentu realizującego systemy identyfikacji wizualnej – dodaje Artemjew. Planowany jest rozwój spółki m.in. przez przejęcia. Akcje Martisu zaoferuje dom maklerski AmerBrokers. Martis SA jest członkiem organizacji branżowych: SAR (Stowarzyszenie Agencji Reklamowych), ZAR (Związek Agencji Reklamowych) i PKPP (Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych).(TW, 28.12.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
