Vattenfall promuje oszczędzanie energii elektrycznej na Śląsku
Firma Vattenfall Poland, producent energii elektrycznej i cieplnej, rozpoczęła lokalną kampanię promującą racjonalne użytkowanie energii elektrycznej.
Kampania jest związana z podwyżką cen w 2008 roku i informuje, jak można oszczędzać energię, przy okazji chroniąc środowisko naturalne. Kampania prowadzona jest na Śląsku, gdzie Vattenfall ma ok. 1 mln klientów. Działania obejmują: telewizję (TVP Katowice), radio (m.in. Radio 90 FM, Radio CCN, Radio eM, Radio Piekary, Radio Plus, Radio Vanessa), prasę (m.in. ”Głos Pszczyny”, ”Nowiny Gliwickie”, ”Życie Bytomskie”) oraz ok. 100 nośników reklamy zewnętrznej. Część tablic kupił dom mediowy Starcom, resztę mediaplanu klient przygotował we własnym zakresie. Kreację kampanii przygotowały agencje Media Partner i IDO. Działania potrwają do końca stycznia.(TW, 18.12.2007)
