"Cztery Kąty" liderem segmentu miesięczników wnętrzarskich

W okresie styczeń-wrzesień br. liderem sprzedaży wśród miesięczników wnętrzarskich były "Cztery Kąty". Tytuł ten sprzedawał się najlepiej również w czerwcu – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Najwyższą średnią sprzedaż ogółem spośród miesięczników wnętrzarskich po trzech kwartałach br., tak jak przed rokiem, miały ”Cztery Kąty” (Agora SA) – 99 733 egz. Oznacza to wzrost o 13,28 proc. w porównaniu z okresem styczeń-wrzesień 2006 roku. Na drugim miejscu pozostaje ”M jak mieszkanie” (Murator SA) ze średnią sprzedażą ogółem 68 563 egz. (wzrost o 8,04 proc.), a na trzecim ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) – 48 447 egz. (spadek o 21,2 proc.). Kolejne miejsca zajęły: ”Tak mieszkam” (Prószyński Media) – 32 137 egz. – dane za styczeń-lipiec oraz wrzesień br. (od października ub.r. ukazuje się jako miesięcznik, wcześniej był dwumiesięcznikiem), ”Mój Piękny Dom” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 31 768 egz. (zmienił częstotliwość z dwumiesięcznika na miesięcznik w marcu ub.r.), ”Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) – 24 340 egz. (wzrost o 13,11 proc.), ”Dobre Wnętrze” (Murator SA) – 22 065 egz. (wzrost o 18,37 proc.), ”Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska SA) – 17 557 egz. (spadek o 5,82 proc.). Zestawienie zamyka ”Elle Decoration” (Hachette Filipacchi Burda Polska), którego średnia sprzedaż ogółem za okres luty-wrzesień br. wyniosła 11 533 egz. (w grudniu ub.r. ukazało się wydanie łączone miesięcznika: grudzień 2006 – styczeń 2007). W stosunku do okresu luty-wrzesień ub.r. oznacza to spadek o 20,64 proc. Natomiast we wrześniu br. sprzedaż ogółem miesięczników wnętrzarskich wyglądała następująco: ”Cztery Kąty” – 112 941 egz., ”M jak mieszkanie” – 62 116 egz., ”Moje Mieszkanie” – 40 386 egz., ”Mój Piękny Dom” – 38 573 egz., ”Weranda” – 27 344 egz., ”Dobre Wnętrze” – 27 231 egz., ”Tak mieszkam” – 26 995 egz., ”Dom & Wnętrze” – 21 784 egz., ”Elle Decoration” – 15 436 egz.(AW, 14.12.2007)
