Kayah w kampanii marketingu bezpośredniego Coca-Coli
Do 22 grudnia potrwa zimowa kampania BTL Coca-Coli (Coca-Cola Poland Services) pt. ”Święta po radosnej stronie życia”.
W największych miastach Polski organizowane są świąteczne spotkania z muzyką. Na głównych placach stanęły czerwone ciężarówki Coca-Coli. W jednej z nich urządzono studio – chętni mogą nagrać kolędę, przegrać ją na DVD i przesłać swoim bliskim. Główną atrakcją są koncerty plenerowe, podczas których występuje Kayah. Wsparciem akcji BTL jest emisja reklam w kinach w całej Polsce (do końca roku) oraz w telewizji - między 24 a 26 grudnia. Uzupełnieniem są reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej, w Internecie i lokalnej prasie, radiu oraz na materiałach POS. Akcje marketingu bezpośredniego to część kampanii ”Witaj po radosnej stronie życia”, której celem jest wzmocnienie wizerunku firmy poprzez wywoływanie pozytywnych skojarzeń z marką. Za kreację odpowiada agencja Publicis, działanie w Internecie – K2 Internet, eventy – Alterart, PR – Edelman Polska i CIC. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom.(DOK, 10.12.2007)
