Dział: PRASA

Dodano: Listopad 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"CyberMycha" zmienia grupę docelową

Na początku grudnia do sprzedaży trafi odświeżony miesięcznik o grach komputerowych "CyberMycha" (Egmont Polska). Skierowany będzie do starszych niż dotąd odbiorców.

Dotychczas grupą docelową pisma byli chłopcy w wieku 7-12 lat, teraz natomiast 9-14 lat. – Chcieliśmy być bardziej konkurencyjni. Młodszy odbiorca narzucał pewne ograniczenia. Nie można było na przykład zamieszczać recenzji największych hitów na rynku gier komputerowych, bo przeznaczone były one dla starszych dzieci – tłumaczy Monika Bogusz, PR specialist w Egmont Polska. W piśmie odświeżono szatę graficzną. Zmieniono też logo z jednowersowego na dwuwersowe i usunięto z niego postać myszy. Od grudniowego wydania do każdego numeru będzie dołączona płyta DVD (zamiast dotychczasowych dwóch płyt CD) zawierająca m.in. trzy pełne wersje gier. Nie zmieniły się cena (9,99 zł) ani nakład miesięcznika (50 tys. egz.).

(AW, 29.11.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.