Reporter promuje się z Kinder Bueno
20.11.2007, 08:35
Firmy Reporter SA i Ferrero Polska rozpoczęły wspólną akcję prosprzedażową marek Reporter i Kinder Bueno.
Promocja polega na tym, że pięć opakowań po batonach Kinder Bueno upoważnia do 30 proc. zniżki w salonach Reportera w całej Polsce. W akcji można wygrać sześć skuterów Vespa. Akcja jest wsparta kampanią w mediach ogólnopolskich. Działania obejmują telewizję (spoty 15-sekundowe w TVP 1, TVP 2, TVN-ie i Polsacie), prasę (”Avanti”, ”Bravo”, ”Cosmopolitan”, ”?dlaczego”, ”Gazeta Telewizyjna”, ”Joy”, ”Logo”, ”Newsweek Polska”, ”Twist”), radio (RMF FM, Radio Zet, Radio Eska), Internet (na potrzeby akcji uruchomiono stronę Kinderbueno.pl), kina sieci Cinema City i Multikino oraz salony Reportera w całym kraju. Kreację kampanii przygotowała agencja Kid & Young specjalizująca się w marketingu młodzieżowym. Media zaplanował i kupił dom mediowy Carat Polska.(TW, 20.11.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
